domingo, 23 de marzo de 2008

Primavera


7 comentarios:

Fran González dijo...

Sembla que ens hem posat d'acord amb la fotografia d'avui!!
Molt xula!

Danimenorca dijo...

que pasa nen, bonita foto, con insecto incluido, que mas se puede pedir?...genial.
saludos

Catx dijo...

ja saps lo q pens. M'encanta aquesta foto, tot, un enfoque perfecte i uns colors molt bons. Ens veim dimarts!

Unknown dijo...

Bon moment captat! Crec que cuan baixàvem junts, jo me vaig returar per fer fotos allà mateix...! Un plaer, fins sa pròxima!

Moises dijo...

gracies a tots per els vostres comentaris.
Fran he vist tambe el teu blog i magraden ses fotos de santa Agueda.
Dani no se le puede pedir nada mas, nos vemos el martes en el trabajo.
Catx, si si ja se lo que penses, tu ja havies vist sa foto lunic que li faltaba era un poc de PS,
Olga si mus vam aturar alla mateix, es molt mal de fer tantes persones juntes i que ses fotos no es repetesquin, un plaer tambe i fins sa proxima.

Anónimo dijo...

A mi també m'agrada molt aquesta fotografia!
Organitzeu escursions per anar a fer fotografies? molt bona idea, esta molt be!
Salutacions, fins una altra

Moises dijo...

SI LLUISA, ORGANITZEM EXCURSIONS PER ANAR A FER FOTOGRAFIES, AIXI TAMBE ES S'EXCUSA PER TROBAR-NOS TOTS,ESTIC CONTENT DE TORNAR-TE A VEURE PER AQUI I QUE T'AGRADIN LES MEVES FOTOS

Seguidores