lunes, 7 de julio de 2008

Colores


7 comentarios:

Catx dijo...

ep, jugando otra vez? ;) me gusta el contraste de los colores con ese fondo tan blanco.

Moises dijo...

gracies catx per el teu comentari, sa veritat es que sempre vaig provant coses a casa per apendre sempre una mica mes, jajaj, estic content de que t'hagi agradat sa foto, mus veim a "n'es curru"

Danimenorca dijo...

eso esta bien, ir probando cosillas, me gusta la idea y la foto. muy bueno el fondo tan blanco.
Saludos

Anónimo dijo...

A mi també m'agrada molt el contrast del fons tan blanc amb els llapissos de color, i també m'agrada molt la idea de la fotografia!

Mariluz dijo...

Qué original esta composición, me ha encantado.
Saludos!!

Moises dijo...

gracies dani, lluisa i marisa per els vostres comentaris, es d'agrair el vostre pas per el meu blog, estic content de que vos agradi la fotografia, salutacions i fins aviat

XuanRata dijo...

Qué composición tan interesante, muy inspiradora...

Seguidores